Cato Cream Crema hidratanta cicatrizanta

#catocream#pcalm#cosmeticeasiatice#pielesensibila#hidratare

💦 Acest review nu era neaparat in plan DAR cine are ten uscat sau deshidratat, cine calatoreste mult, cine schimba apa des (apa dura e haos pt pielea mea), cine nu bea apa suficienta (guilty), stie ce inseamna cand un produs iti “imbalnzeste” pielea. Iar eu calatoresc foarte mult in ultimul an iar tenul meu se resimte.

💦 Cato Cream de la P. Calm este unul din produsele mele preferate de hidratare, hands down, TOP 3 ❤️

💦 Indeplineste 2 criterii mega, foarte importante pentru tenul meu mixt (care are si exces de sebum in zona T, dar tendinta de deshidratare in rest):

Hidrateaza pe termen foarte lung si are o textura suficient de lejera!

💦Stii cand aplici un serum sau un gel si se absoarbe rapid, si desi e placut, calmant pe moment, nu simti deloc senzatia aia de emoliere, calmare si de scut pe care ti-o da o crema densa, grasa!
Cu toate astea, nu iti doresti sa balteasca mult , sa nu se absoarba complet, sa fie lipicios si uleios!
Cato Cream are doar avantajele celor doua, fara dezavantaje!
O gasiti la reducere acum pe BioBeauty Concept , care livreaza international si se poate folosi si codul extra Cristina10.

Alte produse hidratante cu efecte asemanatoare lejer super hidratant pe care le-am testa si mi-au placut mult:
💦 Altruist Fluid hidratant cu 0.5% acid hialuronic
💦 Klairs Fundamental Water Gel Cream
💦 Nuoderm Crema cu Mucina de Melc
💦 Uriage Gel crema pentru pielea fragilizata si deteriorata Bariederm Cica Daily

Leave a comment