Minimalist Skincare asiatic prietenos cu buzunarul

#minimalist #cosmeticeasiatice #skincareprietenoscubuzunarul

🌷 Cei de la BioBeauty Concept s-au gandit ca merge bine o campanie de reducere de 12%, pentru noul venit Minimalist .

🌷 Se pare ca reactiile voastre au fost pozitive la adresa brandului si ma bucura asta. E un brand indian, gandit pentru pielea sensibila, cu tendinta de hiperpigmentare si imperfectiuni, formulata cu ingrediente importante din SUA si Germania, conform producatorului. Mi se pare o sinergie faina intre asiatica si european, cand vine vorba de eficacitate blanda (o sa folosesc mai des sintagma asta) ❀

🌷 BioBeauty Concept livreaza international iar tuturor cumparaturilor de pe site, in afara de Geek si Cetaphil, li se aplica codul extra Cristina10.

🌷 In imagine aveti cleanserul nonspumant cu ovaz, pe care l-am terminat, si serumul cu acid mandelic, si acid tranexamic (antioxidant exfoliant si depigmentant). La ce soare e de pe acum, eu am facut deja conversia de la SPF asiatic la unul EU, mai rezistent si cu UVA mai mare – azi a fost randul Australian Gold SPF 50 nuanta light, filtru 100% mineral.

Ce ati incercat de la Minimalist? Ce va tenteaza?

Leave a comment